Recenzja kosmetyków :)

Cześć!
Przychodzę do was dzisiaj z recenzją kilku kosmetyków, które testuje od tygodnia.
Mam nadzieję, że zachęcę was do ich kupna i przekonania się, na własnej skórze jak działają ;)

oczywiście są to kosmetyki naturalne, nie są testowane na zwierzętach i nie zawierają glutenu, ani sztucznych barwników.



Oto owe testowane przeze mnie produkty. Dwa są z firmy NACOMI, którą już znałam wcześniej aczkolwiek firma Vianek była dla mnie nowością. 


To co widać na zdjęciu jest oczywiście tonikiem do twarzy, który ma przyjemny ziołowy zapach, ale nie będziemy rozmawiać tu o zapachach. Liczy się konkret - jak dla mnie ten produkt doskonale oczyszcza skórę i zostawia ją przede wszystkim świeżą, lecz nie klejącą. Osobiście mam cerę mieszaną, na niej kosmetyk sprawdza się idealnie, a przede wszystkim nie wysusza skóry twarzy, z czym miałam problem używając innych toników. 


Przejdę do kolejnego produktu, jest to olejek do zmywania makijażu. Szczerze to po raz pierwszy użyłam czegoś podobnego... zawsze tylko płyn micelarny, czy mleczko. Posiada on w składzie naturalne oleje, które doskonale oczyszczają naszą twarz z zanieczyszczeń oraz wszelakich kosmetyków. Cera jest po nim tłusta, dlatego warto zapatrzeć się w ręcznik i żel do twarzy, którym ją umyjecie od razu po użyciu olejku, by wasza skóra była kompletnie przygotowana do dalszej pielęgnacji :)


Ostatnim produktem, który chcę wam polecić jest czarne mydło. Słyszałam o nim po raz pierwszy w mydlarni, gdyż poleciła mi go ekspedientka, na nawilżenie skóry. Kupiłam go z nadzieją, że zadziała i faktycznie się udało. Byłam zdziwiona jego nieprzyjemnym zapachem (ale jednak z drugiej strony mamy pewność, że nie dodano tam jakiejś pachnącej chemii) oraz skutecznością. Sama konsystencja i kolor są zniechęcające... mydło ciągnie się jak glut-guma, ciężko ten kosmetyk równomiernie rozsmarować gdyż się NIE PIENI.
 Nakłada się go na skórę i spłukuje po ok 10-15 min, można go stosować na całe ciało. Po 10 min ''maseczce'' byłam zszokowana jak bardzo gładkie są moje ręce, gdzie zawsze miałam z nimi lekki problem. 

....

Podsumowując. Jestem bardzo zadowolona z tych produktów i szczerze wam je polecam. Jeśli chodzi o cenowy przedział, jeden z kosmetyków to koszt około 20zł.

Na Prawdę Warto!






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przetestowane!

Open BOX